Tu jesteś: Strona główna / Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi

Bilety komunikacji ZTM:


  1. Czy WKM obowiązuje również w kolejach podmiejskich?
     
    TAK
     

    "Wspólny bilet" to specjalna oferta taryfowa, w ramach której posiadacze wybranych biletów ZTM mogą podróżować pociągami podmiejskimi na terenie Warszawy i ościennych gmin.


    "Wspólny bilet ZTM-KM-WKD" w pociągach obsługiwanych przez spółki:


    • "Koleje Mazowieckie - KM" Sp. z o.o.
    • Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.

    Honorowane bilety:

    Oferta "Wspólny bilet" obejmuje bilety ZTM:

    • 90-dniowe,
    • 30-dniowe, 
    • dobowe, 
    • weekendowe,
    • weekendowe grupowe,
    • bilet seniora,
    • bilety dla dzieci z rodzin posiadających troje dzieci.

    Oferta nie obejmuje biletów 30-dniowych Komunikacji Miejskiej Łomianki.



    Zakres terytorialny

    Bilety w ramach oferty "Wspólny bilet" uprawniają do przejazdów pociągami Kolei Mazowieckich (KM) na obszarze ograniczonym stacjami:



    • Sulejówek Miłosna
    • Śródborów
    • Zalesie Górne
    • Pruszków
    • Płochocin
    • Legionowo Przystanek
    • Legionowo Piaski
    • Warszawa Zacisze-Wilno

    oraz pociągami Warszawskiej Kolei Dojazdowej (WKD) na odcinku W-wa Śródmieście WKD - Opacz.



    Strefy biletowe

    Przy przejeździe pociągiem Kolei Mazowieckich na podstawie biletu ZTM, zgodnie z taryfą, obowiązują strefy 1 i 2, analogicznie jak przy przejeździe pociągiem SKM. Stacjami granicznymi są:



    • Warszawa Ursus Niedźwiadek
    • Warszawa Gołąbki
    • Warszawa Choszczówka
    • Warszawa Wola Grzybowska
    • Warszawa Falenica
    • Warszawa Jeziorki

    Zwracamy uwagę, że w strefie 2 ważne są wyłącznie bilety na 1 i 2 strefę.


    Uwaga! Na odcinku Legionowo Piaski - Wieliszew bilety ZTM obowiązują tylko w pociągach SKM linii S3.


    Na odcinku linii WKD objętym ofertą obowiązuje wyłącznie 1 strefa biletowa.


  2. Co należy zrobić jeżeli w momencie ładowania karty miejskiej automat nie wydał reszty?
    Należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta STREFA™. Reklamacja zostanie rozpatrzona. Utracone pieniądze można będzie odzyskać w Centrum Obsługi Klienta STREFA™ na stacji metra Świętokrzyska Regulamin rozpatrywania reklamacji.

  3. Czy Elektroniczne Karty Pracownicze Uniwersytetu Warszawskiego mogą służyć jako nośnik Biletów Komunikacji Miejskiej?


    TAK

    W ramach zawartego porozumienia pomiędzy Zarządem Transportu Miejskiego a Uniwersytetem Warszawskim, Elektroniczne Karty Pracownicze Uniwersytetu Warszawskiego zostały nośnikami biletów komunikacji miejskiej. W związku z tym możliwe jest, na życzenie Klienta, kodowanie biletów na tego typu kartach. Jednocześnie informujemy, że data widniejąca na Karcie nie jest datą określającą ważność zakodowanego biletu. W załącznikach zamieszczamy wizualizację w/w Kart.


    WZÓR 1 WZÓR 2 WZÓR 3 WZÓR 4
 
Š 2004 Strefa Karty Miejskiejprojekt i realizacja adv.pl