Bilety komunikacji ZTM:
- Czy WKM obowiązuje również w kolejach podmiejskich?
TAK
"Wspólny bilet" to specjalna oferta taryfowa, w ramach której posiadacze wybranych biletów ZTM mogą podróżować pociągami podmiejskimi na terenie Warszawy i ościennych gmin.
"Wspólny bilet ZTM-KM-WKD" w pociągach obsługiwanych przez spółki:
- "Koleje Mazowieckie - KM" Sp. z o.o.
- Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
Honorowane bilety:
Oferta "Wspólny bilet" obejmuje bilety ZTM:
- 90-dniowe,
- 30-dniowe,
- dobowe,
- weekendowe,
- weekendowe grupowe,
- bilet seniora,
- bilety dla dzieci z rodzin posiadających troje dzieci.
Oferta nie obejmuje biletów 30-dniowych Komunikacji Miejskiej Łomianki.
Zakres terytorialny
Bilety w ramach oferty "Wspólny bilet" uprawniają do przejazdów pociągami Kolei Mazowieckich (KM) na obszarze ograniczonym stacjami:
- Sulejówek Miłosna
- Śródborów
- Zalesie Górne
- Pruszków
- Płochocin
- Legionowo Przystanek
- Legionowo Piaski
- Warszawa Zacisze-Wilno
oraz pociągami Warszawskiej Kolei Dojazdowej (WKD) na odcinku W-wa Śródmieście WKD - Opacz.
Strefy biletowe
Przy przejeździe pociągiem Kolei Mazowieckich na podstawie biletu ZTM, zgodnie z taryfą, obowiązują strefy 1 i 2, analogicznie jak przy przejeździe pociągiem SKM. Stacjami granicznymi są:
- Warszawa Ursus Niedźwiadek
- Warszawa Gołąbki
- Warszawa Choszczówka
- Warszawa Wola Grzybowska
- Warszawa Falenica
- Warszawa Jeziorki
Zwracamy uwagę, że w strefie 2 ważne są wyłącznie bilety na 1 i 2 strefę.
Uwaga! Na odcinku Legionowo Piaski - Wieliszew bilety ZTM obowiązują tylko w pociągach SKM linii S3.
Na odcinku linii WKD objętym ofertą obowiązuje wyłącznie 1 strefa biletowa.
-
Co należy zrobić jeżeli w momencie ładowania karty miejskiej automat nie wydał reszty?
Należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta STREFA™. Reklamacja zostanie rozpatrzona. Utracone pieniądze można będzie odzyskać w Centrum Obsługi Klienta STREFA™ na stacji metra Świętokrzyska Regulamin rozpatrywania reklamacji. Czy Elektroniczne Karty Pracownicze Uniwersytetu Warszawskiego mogą służyć jako nośnik Biletów Komunikacji Miejskiej?
TAK
W ramach zawartego porozumienia pomiędzy Zarządem Transportu Miejskiego a Uniwersytetem Warszawskim, Elektroniczne Karty Pracownicze Uniwersytetu Warszawskiego zostały nośnikami biletów komunikacji miejskiej. W związku z tym możliwe jest, na życzenie Klienta, kodowanie biletów na tego typu kartach. Jednocześnie informujemy, że data widniejąca na Karcie nie jest datą określającą ważność zakodowanego biletu. W załącznikach zamieszczamy wizualizację w/w Kart.
WZÓR 1 WZÓR 2 WZÓR 3 WZÓR 4